0

Glad Midsommar

🌾🌾 Hoppas ni alla har en underbar midsommarhelg❀

Denna helg Ă€r enda helgen jag tycker om av alla storhelger meen nu jobbar jag đŸ„Č🙈

Men jag har hunnit med att fira midsommar i stugan med god mat o familjen. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Jag fĂ„r se det positivt att jag tjĂ€nar pengar denna helg dĂ„đŸ˜€

HĂ€rligt vĂ€der har vi fĂ„tt oxĂ„đŸ˜Ž Älskar solen. .. 

(null)
 
Min följeslagaređŸ„°

Vi hade 2 hĂ€rliga dagar pĂ„ Öland oxĂ„ för nĂ„n vecka sen. Vi Ă„kte dit med Mamma o Christer. 

Fint hotell , god mat, goda drinkar o bra sightseeing av Christer.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Blev en bilderbok denna gĂ„ng. Men ni ser att vi hade fina dagar đŸ™đŸ»â€ïž 

Nu ska jag snart gĂ„ till Munkbo o jobba sig lite sĂ„ ha en bra kvĂ€ll! 

Kram

Kommentera hÀr: