0

Sommar sommar sommar😎

(null)

(null)

(null)

(null)

Älskar nĂ€r det Ă€r sĂ„nt hĂ€r vĂ€der ❀

NĂ€r jag la in om semester sĂ„ tĂ€nkte jag .. fy för tidig semester men det kĂ€nns skönt Ă€ndĂ„ nu. Eller ja, jag hade sem förra veckan o denna vecka jobbar jag bara 2 nĂ€tter sen ledig 2,5 v igen. 

Micke har ju alltid sen sem sĂ„ vi blir inte lediga samtidigt i Ă„r men det gör inte sĂ„ mycket . Vi ska Ă„ka ivĂ€g v 30 pĂ„ min lediga vecka sĂ„ nĂ„nting blir det . 

SĂ„ jag hoppas vĂ€rmen hĂ„ller i sig annars ringer jag jobbet o sĂ€ger : jag kan jobba🙃

Midsommarhelgen har varit o den var riktigt bra. I torsdags Ă„kte jag o Micke till stugan ( BrĂ€ttbacken). Vi klippte grĂ€set och grejade lite sen slappade vi för dĂ€r kan man verkligen slappna av. 

(null)

(null)

(null)

(null)


PĂ„ Midsommarafton kom
brorsan o Theo dit. Vi gjorde lunch, en kall midsommarlunch.  Peter kom och Ă„t med oss. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Efter mat o snaps sĂ„ tog vi oss en powernap men den blev inte sĂ„ lĂ€nge för sen Kom Magnus o Jessika o hĂ€lsade pĂ„. Det blev en trevlig kvĂ€ll.  Senare pĂ„ kvĂ€llen kikade Isak o Emma ut. ❀

Midsommardagen Ă„kte vi till Carro o Tommy pĂ„ midsommarfest och den blev riktigt lyckad med god mat, trevligt folk o mĂ„nga roliga lekar. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Det Ă€r fina vĂ€nner man har❀

Och det Ă€r fint vĂ€der idag sĂ„ idag blir det att bada o sola vid en sjö med Trine, Carro, Hanna o sen alla barnen. 

Ha en bra dag o Kram pĂ„ er 😘

Kommentera hÀr: