0

Semester 😎

Äntligen semester ! Som jag lĂ€ngtat.. men vart tog sommaren vĂ€gen?🙄. Vi ska inte göra nĂ„t speciellt utan bara vara hemma o kanske nĂ„n tur men inget planerat. Eller ja jo, den 7:e Augusti firar vi 10 Ă„r som gifta sĂ„ dĂ„ ska vi göra nĂ„got 😍

Förra veckan hade vi frĂ€mmande av Fredde o Merischa. Dom Ă€r hĂ€r varje Ă„r. Dom tycker det Ă€r sĂ„ skönt att komma till oss och dom krĂ€ver ingenting. Det behöver inte hĂ€nda nĂ„got utan dom tycker om att bara vara o umgĂ„s. Äta och dricka gott. 

Jag jobbade onsdag o torsdag natt men sen var jag ledig. Man hinner umgĂ„s Ă€ndĂ„đŸ˜‰ det var trevligt att ha dom hĂ€r. 

Dom Ă„kte hem i lördags sen i söndags sĂ„ kom Kusse o Lovis hit o dom Ă„ker hemĂ„t imorgon igen. 

Lovis Ă€r vĂ€rldens sötaste đŸ„°


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

VĂ€rldens bĂ€sta Lovis. HĂ€r plockar hon smultron nĂ€r vi var ute i skogen o kollade efter svamp. O japp, jag hittade inga utan det gjorde marielle. Det rĂ€ckte till en macka till Lovis . 😊

Nu har jag tankat energi till Max sĂ„ nu orkar jag ha semester 😉 

Ha det bĂ€st 😘

Kommentera hÀr: