0

Hej på er!

Hoppas allt är bra med er. Håller ni era nyårslöften? Det gör inte jag... för jag har inga, haha. 

Denna vecka har jag varit ledig.. eller ja ledig från nattjobb men hade teammöte i måndags, APT i tisdags o i onsdags var jag på en utbildning. Så helt ledig var jag inte . Men det var bara några timmar mitt på dagen. Theo är här så det har blivit promenader👍 

(null)

(null)

Och efter promenaderna blir man trött:) han är så söt lille Theo ! 
Denna vecka fyllde min Bror 50 år! 

Min käre storebror som har hjärtat på rätta stället. Som jag sagt förut så umgås vi inte flitigt men vi vet att vi alltid finns för varandra. Min bror o jag❤️

(null)

(null)
Här trummar han på sin present till sig själv .. 


Nu har vi ju gemensam vårdnad om Theo oxå haha

Igår var jag social o träffade Gudrun, Annelie o Maj som jag jobbade med i Hemtjänsten. Vi träffades på Mitt i Smeten o fikade. Det var kul o träffa dom o prata. Hoppas på att fler kan komma nästa gång. Vi var ett bra gäng när vi jobbade. 
En sån sammanhållning och kul hade vi. Även när vi hade det som mest att göra så löste vi det  och höll samman gruppen. 

Men jag skulle inte vilja tillbaka till hemtjänsten. Jag trivs så bra på Munkbo nattetid. 

Jag har tänkt tanken att byta jobb meeeen näää jag stannar kvar i vården.  Något jag skulle kunna tänka mig är att åka till Norge o jobba inom vården. Bättre betalt och där jobbar dom på ett helt annat sätt vad jag förstått när man läser det alla skriver. 
Men jag är nog för bekväm o lite feg för att göra det. 
Men man vet aldrig! 

Idag är det lördag och snart ska jag o Theo ta en promenad. Han ser inte så sugen ut just nu för han ligger under filten o sover:)

Ha en fin lördag o Kram på er😘

Kommentera här: