0

Dragspel

I lördags åkte jag o Brorsan ut till Pappa i stugan på Brättbacken. Brorsan var kock och gjorde supergod lasagne. Pappa hade eldat OCH element på så det var som en bastu där inne i stugan. Så Brorsan kockade med fönstren öppnade meeen när lasagnen skulle in i ugnen gick säkringen så det bidde ingen ugn. Så vi eldade vidare i vedspisen och gjorde lasagnen där. Det gick bra det oxå o supergott blev det.  (null)
Jag o Pappa spelade dragspel under tiden så nu ska jag börja spela.. eller jag tog med ett dragspel hem Så bara å öva. Jag har lärt mig en låt nu men det här med kompen har jag inte fått in.. man kan ju inte lära sig på en gång. 

Jag ska till Pappa på torsdag eller fredag o få lektion😜

(null)

(null)Det var så lugnt och skönt i stugan.. 

Jag hade Ingen mottagning på telefonen heller😱😂 så nu umgicks jag fullt ut😉utan att glutta i telen... 

Pappa tyckte det var så trevligt att vi kom dit å ännu bättre blev det när jag ska spela dragspel. Han har ringt varje dag o berättat vilka låtar jag ska öva på haha. 

Micke är och jobbar em så nu kan jag öva för fullt innan jag ska till jobbet. Är faktiskt kul! 

Jag lärde mig ju en låt på några timmar så jag borde få in flera ganska så fort! 

(null)

Pappa spelade för fullt o Brorsan spelade gitarr. 

I fredags hade vi pysselkväll med Adeline😍

Vi pysslade , bakade pepparkakor, gjorde skinka och myste. Hon är så go. 
När hon sover här så ska jag o Micke sova på soffan och hon på en madrass på golvet. 
Jag o Adeline åker nerför trappen på madrassen.. såå kul😂 tycker tom jag. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Så min helg har varit så skön! En skön ledig helg! ❤️

Nu ska jag jobba 2 nätter för sen är jag långledig. 

Ha det bäst ! 

Kram på er

Kommentera här: